emmeochannie

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie och Annie - 25 november 2012 16:44

Igår var jag på fotbollscup, vi skulle samlas sju på morgonen som man var ju bara "lite" trött... Gick väll sådär, vi spela lika dom två första matcherna men förlora sista så vi gick inte vidare till idag :(. Men det var roligt och det är ju viktigast :)


 


Av Emelie och Annie - 20 november 2012 16:46

Idag har vi varit på Innovatum med klassen :) Efter det var jag hos tandläkaren och Annie följde med... Nu sitter vi hemma oss Annie och grejar med datorn...

Kram Emme

Annie tog lite bilder:

Av Emelie och Annie - 18 november 2012 18:20

Kom precis hem... Har haft säsongsavslutning med fotbollslaget ♥. Vi spelade bowling (KOM SIST!!) och sen åt vi hamburgare, pommes och glass. Vi fick varsit diplom och godispåse. Jag och Nathale fick också tränings pris (dom andra hade fått det tidigare). Sen fick jag ett Hederspris!!!! :D ♥ Super roligt!

               



Av Emelie och Annie - 17 november 2012 20:39

Kom hem precis hem från Olivias kalas :D <3


Var hoppning på ridningen idag och jag fick söta Willliam!


Kram Annie

Av Emelie och Annie - 11 november 2012 12:28

Fick gå upp klockan halv sju idag!! Men som tur var det ju något roligt att se fram imot ;)

Det gick jätte bra (bättre än vad jag troddde) och var jätte roligt! Fick Clabbe och vi kom tvåa ♥ så vi fick en blå rosett ♥

Synd nog hade jag glömmt att ladda kameran och det märkte vi när vi hade kommit fram :( Men det är ju två tävlingar till sen :) så då får jag komma ihåg att ladda den! Haha

 

♥♥♥

 

Clabbe ♥ Bilden är inte från idag!!!!

 

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards