emmeochannie

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie och Annie - 31 maj 2012 19:30

Här är bilden från i går:


   

Ps. Det gick bra i dag med =)   (på musikalen)

Av Emelie och Annie - 31 maj 2012 15:18

Hej :)


Det gick bra i går  på musikalen, kanske kommer någon bild på mig ner jag är ett lodjur sen ;)

Är ju musikal i kväll med så vi för hoppas att det går lika bra :)


Har precis ätit så jag ska snart gå ut och vänta på bussen till N3....


 

Av Emelie och Annie - 30 maj 2012 10:57

heyy spänd idag ;P

tar bussen snart kommer en snabb todays outfitt sry att bilden är åt fel håll :@

bloggar senare lovar att bilder på christel och cessna kommer sen

   

Av Emelie och Annie - 30 maj 2012 09:14

God morgon!

 

Ska ta bussen till N3 kl. 12 för att det är musikalen Tim i kväll....

 

Av Emelie och Annie - 29 maj 2012 21:47

heyy

musikal imorn :S haha kul får iaf sov morron till 11:P see you later

  haha bjuder på bilden ;P fick inte skorna :(   

Av Emelie och Annie - 28 maj 2012 17:26

Hej, Hej!


Har varit i skolan, men snart är det sommarlov!!! :)

Håller på att göra en ny hearder för se hur den blir 

   

Av Emelie och Annie - 27 maj 2012 16:59

Har varit hos Emme. Vi åkte till Överby (Emme skulle köpa en sak...), sen åkte vi till Mc Donlds för att äta lite lunch och då kom Nellie Berntsson in =D <3 =D!!!!!


Men nu ska jag till klassbollen träningen, den sista för nästa helg är klassbollen!

 

Av Emelie och Annie - 27 maj 2012 01:05

hejj var på dressyr tävling 3a i lätt b och 2a i lätt a!  

pluss att loreen vann esc!!!!

så kul aja nu ska jag lägga mig nattis ;*

 

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards