emmeochannie

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie och Annie - 30 juni 2012 21:37

hejj bloggen!!


längesedan nu men jag kom hem från spanien för några timmar sen  

så jag har varit i mallorca i en vecka därför kunde jag inte blogga har tagit över 1000bilder så bilder kommer!!!!!


   

Av Emelie och Annie - 29 juni 2012 13:35

Hej!

Olivia har sovit över från i går till idag så vi har precis varit nere på stan och ätit thaimat  


//Kram Annie och Olivia    


Av Emelie och Annie - 28 juni 2012 08:55

God morgon

Om en stund ska jag ta bussen till Olivia för jag ska vara med henne hela dagen =D  =) =D.

I eftermiddag går vi till fotbollen (hon spelar också fotboll) och sen kör mamma hem oss till mig för Olivia ska sova över :)

 


Ses

   Annie


Av Emelie och Annie - 27 juni 2012 18:08

Idag bakade jag Emilia bakat chokladmuffins med marabouchokladbitar och marshmallow, Gotti gotti!

Så här ser dom ut:

        


 

Av Emelie och Annie - 26 juni 2012 19:04

Jag tycker det ser ut som en bebis om man kollar snabbt . Egenligen är det ett elutag som jag tog kort på hotellrummet i Malmö


Av Emelie och Annie - 25 juni 2012 17:16

Kom hem från Överby för en stund sen. Där gjorde jag några fynd på rean på Gina tricot, var på blommsterhallen (köpte jordgubbsplanta och blommor till balkongen) och åt på Mc Donalds.


När vi kom hem planterade (blommorna/jordgubbarna) vi i det vi hade köpt och det jag hade sått med farfar i våras i krukor på balkongen.


Bilder från idag:

Jordgubbar  

     

Det är en tagetes den som är i mitten

     

Blivande Pensér

 

Basilika

 

Tomatplantan

 

Kanske inte syns men det har kommit små tomatblommor


Fynden från gina:

         

 

Av Emelie och Annie - 25 juni 2012 12:30

Trist att det bara regnar, har slöat hela morgonen. Ska nog till Överby och kanske äta lunch där med mamma.

//Ses

      Kram Annie

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards