emmeochannie

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie och Annie - 29 juli 2012 21:59

Hej

Nu är jag hemma efter att först varit i Borås där jag var på namngivning och födelsedagskalas. Sen åkte vi vidare till Varberg (som ni vet ;) och bodde på hotell där i tre dagar. Åkte där efter till Borås igen, till farmor och farfar. Mina kusiner från Stockholm (August och Hedda) kom dit . Vi har badat, spelat spel, hoppat studsmatta mm. och i dag var vi på Borås Djurpark.

Sen har jag även följt med min farfar som är 67 år och hållt honom i handen ;) när han tog i hål i örat (det har alltid varit en dröm för honom så han fick två örhängen i present när han fyllde år av mig)............ ;D


       

   

 

Av Emelie och Annie - 28 juli 2012 22:08

keela.se och linn-lay.se :)


 





var med du med :)



 

Av Emelie och Annie - 28 juli 2012 19:00

haha bärldens längsta rubrik typ ;D


haha shoppar här kommer bilder




mössan och halsbandet köpte jag på fallens dagar


 

byxor med dragkedja bak



en till bild 


 

tröjan och kjolen är också nya




 



glajjor och väska=spanien!!!





 

Av Emelie och Annie - 27 juli 2012 11:38

hehe bada idag igen! ;P skriver sen



 

Av Emelie och Annie - 26 juli 2012 11:13

hejsan! nu ska jag bada jippey!!!


 


vill bara säga att jag har hittat världens finaste smyckes hemsida men det är ganska dyrt!


sidan heter lucofsweden.se/webbshop/




ni fattar nog varför jag gillar dom!



 


Av Emelie och Annie - 25 juli 2012 23:10

yepp på världens bästa Zofine :) dansade på fallens dagar :D här kommer bilder




 

Zofine gumman♥



   

från dansen!!







 

denna bilden är ifrån fallens när jag och annie såg loreen ;D





just det jag har instagram följ mej :) hogbergaren

 

      hehe..

 

 

 

 

ett foto från facebook som stämmer till 110%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Emelie och Annie - 24 juli 2012 18:52

Sitter och väntar på att få bord på hotellets (Aisia Spa Hotell) resturang. Är i Varberg och har hittat en dator dere i receptionen. Har varit på fästningen (och sett bockstensmannen), träffat Olivia som är på husvagns semester, badat i havet/poolen och i morse var jag på hotellets spa. I morgon är det dags att åka vidare till farmor och farfar i Borås.


 

Av Emelie och Annie - 19 juli 2012 19:17

Hejssan!

Nu tänkte jag lägga upp några bilder från Kroatien!


Från balkongen såg man havet där vi badade varje dag...

 

....och på andra sidan var det fina berg.

   

God lemonad vilket behövdes för det var varmt (35 grader i skuggan)

 

Katt som smög runt vid hotellet

 

På onsdagen var vi på båttur ut till en jätte fin ö, vi badade i en klar blå lagun och fiskade. Jag fick två och en halv fisk (Både min och Carolines krokar fastnade på samma fisk)

     

 

På ön fanns en fiskegubbe som grillade fisk på öppen eld som vi åt till lunch.

 

Till förrätt fick vi jätte god pasta med skaldjur.

   

Katten Gambo

 

Lime

 

Fjärilar över allt som man kunde hålla i.

 

Ön Hvar som vi fikade på.

 

Hotells sköldpaddsmamma med sitt barn. Supergulliga!!!

 

Här blir jag avmålad.

   

Min hotellfrukosttallrik   Gött

 

En härlig familj som vi träffade! Carolin, Jonathan, Johannes och Mia.

 

Sista kvällens måltid, den bästa!!!

 

Blubb, Blubb! Jag och Caroline var nog mer under vattnet än över vattnet ;)!

 

 

Mums med sockervadd!!

     

Sista bilden från Gradac, vi sitter och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen.



En av dom bästa resor jag varit på! Lägntar tillbaks ♥!!!


 

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards