emmeochannie

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie och Annie - 30 april 2012 21:26

hej nu kommer lite bilder på Christel och Cessna på tävlingen!   http://ponnylycka.blogg.se/


aww så fina      

Av Emelie och Annie - 30 april 2012 17:40

Har kommit hem från Borås nu! Var ju fotbolls cup igår och det gick väl så där vi gick tyvärr inte vidare  =(

Trött efter många matcher.....

 

Jag, min farfar och min kusin August planterar tomater♥ 


//KRAM ANNIE


Av Emelie och Annie - 28 april 2012 19:16

Har kommit hem från kalaset nu. I morgon ska jag spela fotbolls cup i Lidköping hela dagen, vi ska samlas SJU OCH TJUGO PÅ EN SÖNDAG!!!!! Fast der blir nog kul....Efter cupen åker jag och min familj till farmor och farfar i Borås. Håller på att packa och slår in packeter till farmor nu, för hon fyller år ♥! Så jag hinner nog inte blogga i morgon♥


//See you later!

Kram Annie

 

b&j

Av Emelie och Annie - 28 april 2012 18:49

tjena! idag har jag varit och tittat på dressyr tävling där bäste Christel och Cessna var med!:)

på hemvägen hyrde vi film och jag köpte en ben and yerrys mums...

  för er som inte vet är Christel sabinas förra ägare  //emme

Av Emelie och Annie - 28 april 2012 13:51

I dag var det riktigt roligt på ridningen. Solen sken och vi fick rida barbacka ute i paddocken! Jag red på en häst som heter Curry. Som blivit en ny favvo häst! ♥

Har gjort ett collage med bilder från idag! :


//Kram Annie 


Av Emelie och Annie - 28 april 2012 08:44

Hej!

I dag är det ridning och kalas som står på schemat. Emme kommer inte på ridning i dag =) för hon ska göra annat roligt =)


//Kram Annie

  

Av Emelie och Annie - 27 april 2012 17:49

Heej!

Äntligen är det fredag =D! I dag har jag varit i skolan och sen följde jag med två kompisar hem.....I går var jag och shoppade så jag han inte att blogga..... I kväll ska vi äta Tahi, äta chips och se på Let´s Dance!

//Kram Annie =)


Ps. Här kommer tre små bilder!

Första gången jag och Emme var och red på Ängkullen! Hihi!

 

Jag rider på Tjorven   

   

Min lilla hamster Nisse, han dog lesamt nog i november förra året!      

Av Emelie och Annie - 26 april 2012 14:15

Hej!

Sitter i skolan och har elevens val, vi har skapa med darton......


//Kram Annie och Emme

 

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards