emmeochannie

Alla inlägg under oktober 2012

:D

Av Emelie och Annie - 27 oktober 2012 17:30

heyy drar till annie nu!

 

hej

Av Emelie och Annie - 26 oktober 2012 14:38

Äntligen LOOOOOOOOOV!!!


 


-

Av Emelie och Annie - 25 oktober 2012 16:29

Hej :)

Idag har det inte hänt något specielt ;). Ska ta bussen till skolan snart. Det är styrke övning med fotbollen i gymasalen så jag ska inte ditt för att göra matte som tur är, haha ;)


Imorgon blir det en rolig dag i skolan (tror jag). Vi ska se på film och så får vi ta med godis och chips, Gotti, Götti :D



   

Av Emelie och Annie - 23 oktober 2012 15:38

Hej nu är vi hemma hos Annie och har lottat vinnaren!

Dom som har gissat rätt är: Elisabet, Tova och Inger, grattis!


Men vinnaren är Annies farmor Inger! GRATTIS   

Hon har ingen blogg så vi länkar till farmor och farfars resedagbok för på onsdag åker dom ju till Asien.


Länk: http://www.resdagboken.se/m/hillared

 



Svaret var:

 

Emelies

 

Annies



Kram


Av Emelie och Annie - 20 oktober 2012 18:56

Av Emelie och Annie - 20 oktober 2012 18:36

Fick Clabbe på ridningen idag :-) Gick jättebra och var jätte roligt.

Nu är jag i Borås hos farmor och farfar. Vi firar mini jul så jag har precis ätit go julmat ;-). Farmor och farfar ska åka till Asien på onsdag, dom ska vara borta i fyra månader!! Därför firar vi jul. <3

Av Emelie och Annie - 16 oktober 2012 17:50

Hej. Idag börjar inomhusfotbollen efter två veckors uppehåll :-D ska bli roligt att börja igen.
I morgon (i skolan) har vi elevensdag dag. I min grupp är det hemkundkap, (vi ska baka pankakstårta) scrapping och en grej till som jag inte kommer ihåg vad det var ;-)
Efter skolan så följer jag med Emme hem och sen åker vi till stallet för vi ska rida en extra hopp lektion igen. :-D <3
En jätte roligt dag i morgon alltså :-D

Kramisar Annie

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards