emmeochannie

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie och Annie - 10 augusti 2012 13:58

Hej

Snart ska vi gå till frissan för Emelie ska klippa sig :)


//Ses sen


AnnieochEmlie

Av Emelie och Annie - 7 augusti 2012 19:54

 Var på Innovatum idag med Emelie. Vi pyssla lite, gick in i laserrummet och körde grodrace mm. Roligt :) Blev kycklingpaj till lunch.

Första träningen på fotbollen efter sommaruppehållet idag. Men det hade regnat så mycket så vi var ute och sprang istället. :D


Köpte ett par ridbyxor och tröja i går när jag var på Hööks i Udevalla. Var även och hälsade på mormor och moster ♥

I morgon kommer moster och hämtar mig så ska vi till vattenpalatsen med Rasmus, Milla och Lena ♥(mina kusinbarn och min kusin) som jag inte har träffat på länge!


Kram Annie

Av Emelie och Annie - 5 augusti 2012 18:35

Var med Lovisa igår. Vi hade inget att göra så vi åkte till hennes två skötarhästar, som är två minishettisar (Sonja och Doris heter dom). Vi borsta dom och sen tog vi ut dom i ridhuset för första gången (för dom, tror vi). Vi släppte dom, övade på att dom skulle stanna när vi stanna och lite sånt! Det var en snäll tjej som låna ut sina saker som hon brukar öva med sin häst, det var ett paraply, dammvippa och en bräda (som dom skulle ställa fram hovarna på).

Det var jätte roligt :)


Idag har jag varit hemma hos Tova och strax ska jag kolla på film ;) !

 

       


Av Emelie och Annie - 3 augusti 2012 19:03

Hej

Som Emelie skrev blev vi ju överaskade i går. Vi blev väckta tidigt av våra mammor och hade ingen aning om vart vi skulle. Vi åkte och åkte och till slut kom vi fram och såg fyra jätte fina nordsvenskar som vi var ute och red på i ca. 3 timmar. Vi kunde plocka körsbär från träden, såg en dovhjort och vi galopperade det fortaste jag någonsin gjort!!! Superkul och mysigt!!!

Jag red en snäll och söt häst som hette Donna♥

Har varit en av dom bästa ritterna jag har gjort♥ 

Hoppas vi kommer åka dit igen♥


Ikväll kommer Emelie och hennes familj hit och vi ska äta ostarna vi köpte i Falköpping! Ska också bli mysigt


 

Av Emelie och Annie - 2 augusti 2012 21:45

hemlisen var att jag och annie skulle åka och rida nordsvenskar det var super kul!:D våra mammor red också :D jag och annie fick gallopera det var allt utan långsamt ;D hehe vi red i nästan 3 timmar :) min häst hette Gnista och annies hette Donna :) efter det så åkte vi och åt ost buffe på falbygdens ost det var super gott sen efter det så åkte vi till mormor och där blev vi fast i en timma för ett träd föll mitt i vägen :o men nu är vi hemma




  min fina häst Gnista



det fanns ingen bild på donna men det fanns på en annan




  denna heter Pomira



 

Av Emelie och Annie - 2 augusti 2012 07:05

hej mamma väkte mig precis och vi ska på något hemligt men vet inte vad!??


kan inte ens gissa :o




   


Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards