emmeochannie

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emelie och Annie - 7 oktober 2012 19:55

Har ju varit hos Emme så jag kom precis hem :-)
Vi bakade cupcakes och så här ser dom som jag gjorde:

Av Emelie och Annie - 7 oktober 2012 14:19

!!!



  nöjda tjejer från gårdagens ridpass :D ;)






är hos emme

Av Emelie och Annie - 6 oktober 2012 13:33

Var ju ridning i morse. Vi fick välja vilken häst vi ville ha (vi skulle ha hoppning :) ). Emelie tog Sammy ;) och jag tänkte ta Curry men han hade haft feber så han skulle vila, så jag tog  söta lilla Missa istället och det gick jätte bra :)


Har precis gjort läxan. Så just nu sitter jag och kollar lite bloggar ;)


 

Av Emelie och Annie - 5 oktober 2012 21:44

kollar på film gissa villken ;)

ledtrådar:

  bäbis ♥   sötis ♥♥   DöD♥♥♥

haha


Svar: Never Say Never haha svårt eller? inte om man kollar på rubriken



mår bättre hoppas jag kan till missa imorn :D





 

Av Emelie och Annie - 5 oktober 2012 12:04

hej är sjuk och hemma från skolan -.-

hoppas jag kan åka till stallet imorn!!!!

  bjuder på mitt klassfoto



 

Av Emelie och Annie - 5 oktober 2012 07:22

Av Emelie och Annie - 3 oktober 2012 08:01

Ska till Innuvatum idag, vet faktiskt inte vad vis ka göra där ;). Så nu sitter jag och väntar på att jag ska gå ut till bussen....... Efter åt ska jag till tandläkaren.


Ha en bra dag

//Annie

Av Emelie och Annie - 2 oktober 2012 15:12

hej lyssnar på lite musik :)

sådär rolig skoldag :/ älsklingen är här så vi myser lite och ska tjata på oss att baka :D


  R.I.P Avalanda kommer alltid minnas dig lilla ängel hoppas du slipper cansern nu och får ett bra nytt  liv.







men sålänge puss kram
Emme  

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards