emmeochannie

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie och Annie - 9 juni 2012 09:36

Hej


Har ju inte bloggat på några dagar nu men jag har inte riktigt hunnit.... I torsdag var det ju skola sen åkte jag till Uddevalla där min kusin tog studenten. I går var det ju också skola som vanligt, hade SO och NO test och jag tror det gick bra ;). Sen var det också match mot Wargön IK, det blev 2-2  :)


Har precis ätit frukost, och i kväll ska jag sova över hos Emme :)


 

Av Emelie och Annie - 8 juni 2012 23:03

haha glömde...  denna vecka blir  http://annajohannas.blogg.se/ fredags bloggen en bra blogg som handlar om hästar och sitt liv



 



kommer lite befor i die nu också


     



 


Av Emelie och Annie - 8 juni 2012 22:47

  

japp nu har vi hafft fredagsmys :))


hehe nu gör jag väll typ inget ska nana snart  

tror jag dör om jag är vaken längre!!


   


ps. ser ni ngt nytt

Av Emelie och Annie - 6 juni 2012 10:31

haha rubriken säger (nästan) allt

idag så ska vi åka ngn stans med farmor och farfar vet inte riktigt vart? tjatar om torp för jag kanske träffar annie då och så finns det hööks!:)


 

Av Emelie och Annie - 6 juni 2012 10:14

God morgon

Har ätit frukost och fixat lite. Ska nog till Torp i Udevalla sen och titta på skor...

 


Av Emelie och Annie - 5 juni 2012 15:37

Hej!

Idag i skolan övade vi på skolavslutnings låtarna till skolavslutningen och SO, där vi jobbar med landskap mm....

Imorgon är vi lediga =D

Ska på fotbolls träning snart


 

Av Emelie och Annie - 4 juni 2012 21:11

Lovade att bilder på christel och cessna skulle komma så här är dom...

har varit med annie idag :D


                   aww så sööta 

   

Av Emelie och Annie - 4 juni 2012 19:38

Sitter och äter is glass och skypar med Emme.

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards