emmeochannie

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie och Annie - 16 juni 2012 19:55

Hej

Fick gå upp kl.6   första sommarlovsdagen för att vi skulle till Malmö   .

 

Efter fyra timmar bilresa fick vi vårat hotellrum i Malmö. Fint!

 

Klar för shopping med mamma ;)

 

Torso

 

Gustavsadolfstorg

Gick runt på stan i flera timmar, massa olika affärer...

 

På väg till en tapas restaurang på kvällen i gamla stan...

 

Efter en god middag var det gott med lite efterätt! Vaniljkräm med hallon! Gott!!


Sen var det ju fotbollsmatch Sverige mot Englnad som jag såg men det gick ju inte så bra för Sverige....

 

Go hotellfrukost på morgonen. Mums!



 

Och idag var det ju fyra timmar till i bilen för att komma hem, men nu är jag hemma......

 



Av Emelie och Annie - 14 juni 2012 17:31

Har fått en ny system kamra som jag har sammlat till. Det är en Canon EOS 1100D


//Annie

Av Emelie och Annie - 14 juni 2012 17:01

Hej


Var ju skolavslutnig i dag så nu är det SOMMARLOV, vi skulle sammlas utanför kyrkan tio i ett så jag fick sov morgon   !!   Efter åt cyklade jag och Emme och åt sushi och thai, Gotti gott   !


Så här såg jag ut idag:


Ska till skåne, Malmö i morgon med mamma och pappa, så vi får se om jag hinner och kan blogg i morgon.....


Men nu ska jag snart på fotbolls träning det är ju cup på söndag 

 


    

:)

Av Emelie och Annie - 14 juni 2012 11:28

heyy skolavslutning today! 

bilder kommer sen

     

Av Emelie och Annie - 13 juni 2012 14:27

   Sitter hemma hoss Tovis och leker med hennes katt. Imorgon är det skolavslutning, det kommer en bild på min outfit kanske!

 Vi ska sjunga låtar som heter Sommaren är kort, vi flyger och Allting kommer tillbaka!

Idag i skolan fick vi bära massor av bänkar, stolar och sånt för vi ska byta klassrum! Vi börjar i 5:an efter sommarlovet och imorgon får man kanske ett pris på skolavslutningen för fridrotten eller kängrumatten. Kram!

  Och Tovis kolla min och min kompis blogg: www.shettisryttarna.bloggplatsen.se :)


Av Emelie och Annie - 12 juni 2012 16:15

Hej!

Har varit och spelat minigolf med skolan i dag. Jag vann i min  grupp, spelade med Emme och en till klasskompis ;) ....efter det åt vi pizza och fika, gott...


....Men nu ska jag snart åka till fotbollen.........

   

Av Emelie och Annie - 11 juni 2012 14:09

Sista "riktiga" skoldag idag, imorgon ska alla fyror spela minigolf för pengarna från musikalen. Och på onsdag är det städdag, vi ska byta klassrum och lite sånt... Sen på torsdag är det ju skolavslutning o sen SOMMARLOV :)....

   

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards