emmeochannie

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie och Annie - 4 juli 2012 12:02

   japp här kommer lite bilder fler kommer sen


  mm glass




  min fina kompis Isabella♥



  poolen


  hotellet


  det var lite ponni ridning


  på flyget












 


Av Emelie och Annie - 4 juli 2012 10:59

 

Rostat bröd med jordgubbssmör som jag gjort tillsamans med Olivia...


Ska träffa Emelie idag....

 

Av Emelie och Annie - 3 juli 2012 11:33

just det glömde säga att


Jag är med & tävlar på nellieberntsson.se om att vinna en valfri vara hos horsemeup.se för 1000:-


 



 




:S

Av Emelie och Annie - 3 juli 2012 11:11

hellu bloggen!!!


tänkte berätta lite saker som ni inte visste om mig!


1 jag ääälskar justin bieber och eric saade


2 mina högsta drömmar just nu är att jag ska få se jb när han är i globen och att jag får träffa sabina igen


3(fast denna vet säkert några ;D)jag älskar  


4jag har en storebror


5 jag har namsdag idag Yeeey  




nu kommer This or That!!!


häst/ponny


skimmel/fux


skype/facebook


dressyr/hoppning svårt val så tar båda


sitta vid datan/fota




  miss u sabbi<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


aja nu drar jag till badet





 



      

Av Emelie och Annie - 3 juli 2012 10:04

Drömtårta:

   



Idag ska jag och mamma följa med och plocka jordgubbar med Olivia och hennes familj...

Av Emelie och Annie - 1 juli 2012 21:27

Sitter och bloggar framför TV:n samtidigt som jag tittar på EM-finalen mellan Spanien och Italien är (blev precis 2-0 till Spanien). ;) 


Idag har Emme varit här och vi bakade drömtårta, som blev mycket god. Vi tog lite kort på den som jag lägger upp i morgon. Har bakat hela veckan, Haha, hoppas det blir "sommar väder" snart så man kan vara ute....


 


Av Emelie och Annie - 1 juli 2012 14:07

Hejsan

Nu tänkte vi svara på dom små frågorna vi fick från frågestunden;


Fältävlan eller polo: Vi båda tycker fälttävlan


Vilken är eran favvo häst ras: Emelie: welch ponny, shettis, nordsvensk, arab. Annie: Lite olika men favvo favvosen är nog shettis ;)


Har ni någon foder/skötarhäst: Nej


Hur ofta brukar ni rida: 1 gång i veckan (lördagar)


Har ni ridit på Fina och Bella: Emelie har ridit båda och Annie på Bella


Har ni gått på ridskola på Ängkullen: Japp :)

 

 


//Annie o Emme




Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards