emmeochannie

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie och Annie - 19 juli 2012 09:21

Hej

Är ju på dansläger denna veckan så jag har ju inte bloggat som ni kan se ;)

Måndag-onsdag har vi dansat street och showdans och nu (torsdag-fredag) ska vi dansa samba med samba orkestern... Vi ska ha uppvisning på fallens dagar men jag kan inte vara med för jag ska till Borås och sen till Varberg....


//Kram Annie 

Av Emelie och Annie - 16 juli 2012 09:10

God morgon!


Denna vecka ska jag och Emme på dansläger hela veckan :).... Så i dag gick jag på bussen till N3 men då visa det sej att jag hade tagit en buss en timme för tidigt men, jag hann hoppa av innan den hann åka, så mamma ska köra bort oss nu....


Ska skriva och lägga upp bilder om Kroatien någon gång i veckan....


   

Av Emelie och Annie - 13 juli 2012 18:32

hallojsan!


idag ska jag sova över hoss brorsan    jeeey  



men vi ses....



   

Av Emelie och Annie - 13 juli 2012 09:33

Hej!!! :)


Sitter nu i Kroatien och har fått låna pappas dator. Här har det varit TOPPEN men i dag är det sista dagen :(

Ska gå och bada nu men vi ses nog hemma i morgon.........


Kram Annie  


Av Emelie och Annie - 11 juli 2012 21:08

idag har jag varit hoss mormor! =D




 

denna hissen vill jag ge en härlig person         William spetz  omg så rolig!!


 







 



mozilla firefox för att man inte kan kopiera och klistra in där!!!!! =(



 

Av Emelie och Annie - 10 juli 2012 19:46

hej hej!!


har varit på töreboda festivalen jäkligt kul


här kommer bilder:



         




och sist men inte minnst mina älsklingar


 


tror ärligt talat att jag är förälskad i mange makers


  <3<3<3<3<3<3



 



Av Emelie och Annie - 6 juli 2012 18:37

9 och en halv timmekvar tills vi ska åka till Landvetter iiiiii ;) Går runt ochvet inte vad jag ska packa ner i min resväska.... ;)


Fick en ny mobil förut :D


Ha de så gött så ses vi snart :D.....


Kram Annie





Av Emelie och Annie - 6 juli 2012 10:56

God morgon

Igår var jag, moster o mamma och badade på Hällebäck i Uddevalla, första doppet i havet ;) Lite kallt i vattnet med skönt på land....


I dag ska jag klippa håret och packa. Åker ju till Kroatien i natt   !!!!!! Kanske kan blogga någon dag där ner ifall pappa har med sin dator...


      

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards