emmeochannie

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie och Annie - 19 maj 2012 19:21

Har varit och fiskat i dag igen... Fick en näbbgädda på kroken men den lossa.  ;)

       

Av Emelie och Annie - 19 maj 2012 13:32

Japp, jag hade rätt vi hade hoppning i paddocken. Hade Krusella. Hon drog ner huvudet lite men annars gick det bra ;)

                 

                    

Av Emelie och Annie - 19 maj 2012 09:33

Ska till ridningen nu, tror vi har hoppning.....

 

Av Emelie och Annie - 18 maj 2012 20:04

Hej!

Har precis kommit hem....

Efter vi hade varit på IKEA och ätit åkte vi till Emmes mormor, jag och Emme tog  en liten promenad och gick förbi en sjö. Tog några bilder från mobilen:

 

           

Men nu ska jag gå och titta på Let`s dance och äta popcorn!

   

Av Emelie och Annie - 18 maj 2012 08:54

Fick ingen fisk när vi var och fiska i går, det blåste så igår så vi fiskade inte så länge...... ;)

Ska följa med Emme till IKEA i dag ....

   

Av Emelie och Annie - 17 maj 2012 10:16

hej och god morgon!

mitt shema idag!

*göra lite saker(vet inte riktigt vad)

*göra mig fin tills ikväll då vi åker till världens bästa kusin!

*åka till kusse♥♥♥(läääängtar)

japp då vet ni det bilder kommer sen 


   

Av Emelie och Annie - 17 maj 2012 09:20

Är ledig tills på måndag nu! =D  Jippi

Ska på fotbolls träning på konstgräs strax, sen ska jag, mamma och pappa nog ut och fiska....

 

Av Emelie och Annie - 16 maj 2012 19:43

hej igen!

har surfat lite på nätet och kollat lite saker...en sak jag tänkt på så länge är jeffrey cambells lita dom är så sjukt snygga och jag skulle inte tackat nej om någon fråga här nere komme några(bara 2)exempel

     åååh avensjuk på dom som har!!


 


Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards