emmeochannie

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie och Annie - 7 maj 2012 16:57

Hejsan!

Det gick bra hos tandläkaren men jag får behålla tandställningen en tag till......=(........Efter det cyklade ja och mamma ner till torget och köpte mjukglass, gott men KALLT! =)

Ha en bra måndag!

     

Av Emelie och Annie - 7 maj 2012 12:22

Japp, fick sluta skolan lite tidigare i dag för att jag ska till tandläkaren och titta till min tandställning......!


See you later  


//Annie

Av Emelie och Annie - 6 maj 2012 10:13

I dag vet  jag inte vad jag ska hitta på, men i efter middag är det klassbollenträning det vet jag ;)


//KRAM ANNIE

 

Av Emelie och Annie - 5 maj 2012 19:36

Ja, här kommer lite bilder från i dag:

Hade Curry i dag, vi red dressyr =)

 

Emme fick Kickan!

 

Tintin, en shettis på ängkullen!

 

Kalle en liten busig shettis från ängkullen

    

Detta är Mello, en hund jag brukar passa! ♥


//KRAM ANNIE

Av Emelie och Annie - 5 maj 2012 08:50

God morgon!


Dagens shema:


* Närk och rida!

* Äta lunch hos Emme!

* Åka ut till Ängkullen!

* Hjälpa till på ett kalas där mm (Ängkullen)!

* Åka hem!


En rolig dag i stallet alltså!

Vi hade tänkt att börja med Fredags bloggen, men i går han vi inte säga vilken blogg vem som blev fredags bloggen =) så här kommer den:

http://ponnylycka.blogg.se/ det är Christel som är en VÄLDIGT duktig dressyr ryttare som förut var ägare till Sabina men nu har hon bara sin JÄTTE duktiga dressyr ponny Cessna!!♥ väldigt bra blogg!!

Om du också vill bli fredags bloggen kan du skriva en liten kommentar♥

Ha en bra lördag!!


//Kram Annie o Emme ♥


Av Emelie och Annie - 4 maj 2012 17:37

HEJSAN! I dag ska Emme sova över, och imorgon blir det ridning =)

Kanske kommer en video bloggning sen!


See you later!


//Kram Annie och Emme ♥

  

=))

Av Emelie och Annie - 4 maj 2012 07:37

GOD MORGON! Nu är det äntligen fredag! =)

I dag är det skola och sen ska jag följa med Emme hem.


 


Av Emelie och Annie - 3 maj 2012 16:59

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på länge, har haft fult upp. Följde med Emme på koutsläpp utanför Skara i tisdags och på kvällen åkte jag och  min familj och grillade hos några kompisar! I går var jag i skolan och sen spelade jag fotbolls match! Men nu ska jag åka och träna (fotboll), första trängingen på gräs i år!!!


//KRAM ANNIE♥



   

MUUU! ;)

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards