emmeochannie

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie och Annie - 21 maj 2012 20:25

Hej, hej!

Har tagit en cykeltur ner till slussarna nu sista lovdagen :( ;) 

Tog lite kort:

Jag och min cykel ;)

 

Gammal sluss

           

Snart kommer smultronen.... =D

     


Av Emelie och Annie - 21 maj 2012 14:35

Ska ut och fota lite nu


Av Emelie och Annie - 21 maj 2012 10:35

God förmiddag på er! 


Igår hade vi reckord på statistiken!!    

Vi ska gå till stan nu! Och sen blir det att äta sushi ute =D

 Dagens sommar outfit:

shorts: cubus

svart linne: kappahl

spets linne: gina tricot

strumpor: gina tricot 

 

Linne: Stadium

Shorts: Kappahl

Strumpor: ?

  

Vi ;)


Ha en bra dag!

//Annie o Emme

Av Emelie och Annie - 20 maj 2012 19:39

Hej!

Förlåt för att vi har glömt fredags bloggen denna vecka... Men denna vecka är http://shettisryttarna.bloggplatsen.se/ fredags bloggen (söndags bloggen ;) ).

Tovis och Lollipop är våra klasskompisar, som bloggar om sina vardagar och om hästar. En BRA blogg helt enkelt =D!!!

 

//Ses

    Annie o Emme

Av Emelie och Annie - 20 maj 2012 16:39

Hade Krussela idag igen på ridningen och vi hade dressyr (nästa veckas ridning var flyttad till i dag....).

Ska på klassbollen träning nu.

   

Av Emelie och Annie - 19 maj 2012 22:20

detta inlägg ska handla om min bästis lisa(för jag kan ha huuuur många bästisar jag vill) det började för fem år sedan när vi dansade i samma grupp nu i det sista är vi som fasta för varandra, Lisa även om du flyttar flera mil bort kommer jag aldrig glömma dig och vår vänskap!

   Lisa!!


 

Av Emelie och Annie - 19 maj 2012 19:36

heyy skypar med annie!,kul här kommer lite bilder hade sammy nu är kickan nummer 2 på favorithästar           love yoa sammy<3 sryy om bilderna är åt fel håll  

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards