emmeochannie

Alla inlägg under april 2012

<3

Av Emelie och Annie - 14 april 2012 21:56

Har varit på eric saade nu så j***a bra!! köpt väska och halsduk undra hur hes jag är imorn!? kommer väll knappt kunna prata?japp nu har vi lite kompisar här och snart kommer en tjej som är jätte snäll länkar kanske sen... aja nu ska jag dra ses<3<3



//   emme<3<3

Av Emelie och Annie - 14 april 2012 17:01

nu drar jag till eric saades konert!




//   emme<3


sry för kort innlägg (stav.)

Av Emelie och Annie - 14 april 2012 13:57

Nu har jag och Emelie varit på NÄRK och ridit, fick  en häst jag inte har ridit förut som heter Sammy♥

I kväll blir det grillat hos några kompisar! MUMS!   



Kram Annie  

Av Emelie och Annie - 14 april 2012 12:56

hej bloggen! nu har vi vart och ridit annie fick Sammy <3<3 och jag fick Missa   .Vi hade dressyr det var jätte kul idag så var det första gången Kickan gick med på våra lektioner! hon galloperade JÄTTE snabbt ingen ramlade av som tur va....ikväll så ska jag se Eric Saade  på en konsert! och imorn åker jag och Annie till ängkullen ;D det ska bli jätte kul!!




kommer säkert blogga mer sen<3//  

Av Emelie och Annie - 13 april 2012 20:01

Nu är det ängtligen fredag! i kväll står sova över hoss Annie på schemat♥ men massa mys och let´s dance men aja måste dra..


God natt elr det kanske är lite tidigt att säga!


ps. lite  bilder kommer imorn kanske

Av Emelie och Annie - 13 april 2012 15:16

Nu har vi precis varit och ätit mat på en thai resturang nere i stan! Mumsigt! Nu ska vi fixa både hemma och på bloggen lite.   



Kram

Av Emelie och Annie - 13 april 2012 12:17

hejj vi har precis börjat blogga och vi som sitter och skriver detta är annie och emelie(emme). denna bloggen handlar om oss, hästar och mycket foton eftersom vi älskar att fotta men nu ska vi dra till stan hoppas ni gillar våran blogg även om den är ny.. 



kramisar//emme och annie♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards