emmeochannie

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie och Annie - 18 april 2012 13:03

Hej bloggen! jag är hemma från skolan för att jag inte mår så bra idag men hoppas att jag kommer imorn...Just nu sitter jag och kollar på tv och bloggar föresten sry för dåligt bloggande från mig...slänger in en liten bild på blomman och Fina<3<3 kommer lite blandade bilder sen   aww<3



//   emme<3

Av Emelie och Annie - 17 april 2012 19:03

Har vart på fotbollen och nu ska jag äta köttfärs sås och spagetti.


Här kommer bilderna från Ängkullen  


   

Min lilla favvo häst Bella ♥♥♥  

Fina, Emelies favvo häst (vänster) och Blomman (höger) står och mumsar på deras hö! 

 Daisy, en ny häst på Ängkullen!

 

Detta är Kjell en av åsnerna...

 

  ...och detta är Filip den andra åsnan.

Kjell o Filip ska ridas in när dom blir lite äldre!


//Kram Annie     En till bild som jag tog på lilla söta Bella ♥♥♥

Av Emelie och Annie - 17 april 2012 14:52

Har jag precis kommit hem från skolan så nu ska jag äta lite och sen ska jag åka till fotbollen! Bloggar mer sen, kommer även några bilder från Ängkullen då....


//Kram Annie =)




Av Emelie och Annie - 17 april 2012 07:18

Nu har jag precis ätit frukost och ska till skolan. Bloggar mer sen! =)


//Kram Annie   

  

Av Emelie och Annie - 16 april 2012 19:10

I dag har jag varit i skolan, vi hade matte och slöjd (jag har trä-slöjd) mm. Sen följde jag och Emme med klasskompisen och bästisen Nora hem! Så i dag har det varit en helt vanlig måndag! Men nu ska jag försöka fixa så att rubriken på våra inlägg blir lite störe, hoppas jag fixar det! =)

Hoppas ni har haft en bra dag! =)


//Kram Annie



Av Emelie och Annie - 15 april 2012 19:45

nu har vi varit på ängkullen det var jätte kul!Jag och Annie borstade dom två små hästarna dolly och engla :) jag borstade/ledde sedan Dolly hon var lite grinig när jag borstade henne men sedan när vi ledde hästarna till bommen så var hon bättre fast glupsk! Efter så borstade vi åsnorna Kjell och Filip jag borstade Kjell när vi skulle leda in dom i stallet så började dom "leka" jag och annie blev ganska rädda då! sedan borstade/gossade jag med min kära Jossefin(fina<3) fast då började Bella och Fina att sparkas och då gick vi...sedan åkte vi hem jag vilade,duchade och gjorde lite läxa och nu sitter jag här och ska äta efterrätt nu ses...<3



//   emme<3

Av Emelie och Annie - 15 april 2012 19:35

I dag har jag och Emme varit på Ängkullen hela dagen och hjälpt till, vi har borstat hästarna och dom två åsnerna Kjell och Filip, mockat, släppt ut hästarna i hagen och mycket, mycket mer!   

Det går inte att ladda upp några bilder på datorn just nu, vet inte varför? Får för söka ladda upp några bilder från i dag i morgon istället! =) 


//Kram Annie

Av Emelie och Annie - 15 april 2012 09:40

God morgon!

Idag är det Ängkullen som står på shemat =)! Jag och Emme ska hjälpa till där hela dagen. Har inte varit på Ängkullen på länge så det ska bli roligt! (stallangkullen.se)


Här kommer lite bilder från igår:

 

Marshmallows!


  Grillad marshmallows! Mums men lite kladdigt! ;)  

        

Polkagrismaränger!!!



// Kram Annie

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards