emmeochannie

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie och Annie - 22 april 2012 17:57

här kommer lite bilder på Sabina// emme♥        ^^här rider jag

Av Emelie och Annie - 21 april 2012 20:29

tjena just nu sitter jag hemma hos angelika(kompis) där står choklad,godis,läsk och film på shemat vi cyklade till affären o handla detta C; japp men ja ska dra nu..angelika kanske gästbloggar sen... sry men det går inte att ladda upp bilder på datan gör ett nytt försök imorn kramisar Emme

  mums...

Av Emelie och Annie - 21 april 2012 17:20

Har varit  ute och cyklat och tagit några bilder! =)

Här kommer dom:

                 

   

I kväll blir det chips, godis och film!


//Kram Annie ♥

Av Emelie och Annie - 21 april 2012 12:23

Kom precis hem från ridningen Emme fick lilla Wiliam och jag fick Sammy♥, vi hadde hoppning, det var skoj!!! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se sen.....


//Kram Annie     

Av Emelie och Annie - 20 april 2012 14:27

Hej, hej! Fredag Jippi!

I dag har vi varit i skolan och nu stitter vi hemma hos Emme och grejar lite ;)

I morgon ska vi till Närk och rida och kanske, kanske, kanske till Ängkullen, hoppas det =)

Hoppas ni har haft en bra dag!


//Kram Annie o Emme

 

Av Emelie och Annie - 19 april 2012 15:59

I dag har vi varit på Returen (vi fick lära oss att återvinna mm) och badhuset med klassen. Ska åka och spela fotboll snart....


//Kram Annie


 

Här är en bild på Silver♥ min favorit häst på Närk!


Av Emelie och Annie - 18 april 2012 18:33

Japp, här är min matsäck till i morgon! Tanken var att det skulle vara kycklig i, men det råkade bli tacoköttfärs, men det blir nog också gott!


    

//Kram Annie =)

Av Emelie och Annie - 18 april 2012 17:41

Hej, hej!

I dag har det inte hänt något speciellt förutom att Emme var sjuk =( !

Efter skolan följde jag med Lovisa, Tova o Nora (hem till Lovisa) (shettisryttarna.bloggplatsen.se - Lovisas o Tovas blogg).

I morgon ska vi till Returen och efter det till badhuset med klassen så nu ska jag göra i ordning en matsäck till i morn....


//Kram Annie     

Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards