emmeochannie

Alla inlägg under april 2012

Av Emelie och Annie - 25 april 2012 18:29

En vanlig dag i skolan idag. Har också varit med en kompis, Nathalie efter skolan. När jag kom hem gjorde jag fruktsallad MUMSIGT!! Men nu ska jag göra klart läxan så Hej då.....


 


Av Emelie och Annie - 25 april 2012 07:19

God morgon! Nu ska jag till skolan.....Kram Annie

Av Emelie och Annie - 24 april 2012 18:57

I dag har det inte hänt något speciellt, har varit i skolan, vi övade sånger till musikalen Tim bla. Jag ska vara ett dansande lodjur   .... (Vi ska spela upp den i slutet av maj ). Sen har jag även varit på fotbolls träningen som jag precis kom hem ifrån  =)

 

=)

Av Emelie och Annie - 24 april 2012 07:21

God morgon =)  

Av Emelie och Annie - 23 april 2012 15:43

Hej!

I dag har vi varit i skolan tröök! Ser ni den nya hearden? Snygg?

Just nu sitter vi hos Annie och fixar bloggen lite    see yoa!

   //Emme o Annie




emmes söta vovvi teddy!!

Av Emelie och Annie - 23 april 2012 06:42

go mörra bloggen!!

*suck*måndag igen varför är alltid helgen så kort!?


shemat idag:

skola

va med annieC:

haha kort meen rolig dag men nu ska jag käka frulle see yoa//emme     

Av Emelie och Annie - 22 april 2012 21:44

hej nu blir det ett kort innlägg men ska sova nu!! juste har glömt att säga att det bara är 64dagar kvar tills jag åker till spanien!wiho men ska nana nu puss och hej//emme  

Av Emelie och Annie - 22 april 2012 19:39

Hej!

I dag har min kusin och kusinbarn varit här. Fick lära mig lite fix och trix till bloggen och  jag har spela lite Wii =). När dom hadde åkt hem åkte jag till Emme en stund! Har även gjort lite läxa, tråkigt xD!



 


Ps. Tack för tipsen Lena =)      


Presentation


Hejsan!
Roligt att du har hittat hit, hoppas att du stannar :)!

Vi är två tjejer på 11 år som har denna blogg.
På fritiden så rider vi tillsammans. Emelie dansar och Annie spelar fotboll också.
Annars gillar vi att shoppa, baka, äta godis o fota.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad är din favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Alla
 Ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards